BESTUUR & COMMISSIES

LTC De Munnik is natuurlijk niks zonder haar enthousiaste vrijwilligers die met veel plezier onderdeel zijn van een van de commissies. Hieronder zie je welke commissies wij allemaal hebben. Interesse om ook jouw steentje bij te dragen? Klik op de commissie van jouw interesse en stuur een mailtje!

Bestuur

De commissie achter het maken van de belangrijke beslissingen voor onze vereniging.

Het geven van een presentatie

Parkzaken

Zonder het parkonderhoud zou ons park er niet zo mooi bij liggen zoals het nu doet!

LTC De Munnik-35.jpg
LTC De Munnik-10.jpg

Toernooi organisatie

Lijkt het jou ook leuk om een spetterend toernooi te organiseren? Kom bij de toernooicomissie!

Buiten vergadering

Online redactie

Wil jij deze website up-to-date houden en de tofste content creëren voor onze social media? Dan is de online redactie voor jou!

Jeugdcommissie

Om ervoor te zorgen dat de jeugd de talenten van de toekomst worden, zorgt de jeugdcommissie voor leuke activiteiten voor de kids!

Boy Holding Racket

Kascommissie

Deze commissie is er om te zorgen dat de financiën van onze club goed beheerd worden!

LTC De Munnik-09.jpg

Zelf een idee?

Neem dan contact met ons op! We staan altijd open voor nieuwe, creatieve en innovatieve ideeën.