VOORJAARSCOMPETITIE

De voorjaarscompetitie loopt jaarlijks van maart tot en met juni.

​

Hieronder staat de informatie betreffende de voorjaarscompetitie 2023.

Hallo ouder/verzorger van ons de Munnik jeugdlid,

​

Het klinkt heel vroeg, maar we moeten nu al weer gaan inschrijven voor  de Voorjaarscompetitie 2023!

Inschrijven kun je vanaf nu doen via dit inschrijfformulier. Dit kan tot maandag 12 december 2022 ,23:59 uur.

Als je op deze link klikt vind je de speeldata. Via deze link zijn de spelregels te vinden voor de rode, oranje en groene competitie. De gele junioren competitie speelt volgens de groene regels.

Na 12 december zullen we samen met de tennisschool de teamindelingen gaan maken. Deze moeten wij in de eerste week van januari indienen bij de KNLTB. De competitie indeling van de teams met de uit en thuiswedstrijden is dan pas begin maart bekend. Vanaf dat moment zullen wij weer zo spoedig mogelijk contact opnemen met de teamleiders met alle detailinformatie.

Deelname aan de competitie is voor de jeugdleden kosteloos. De kosten worden door de club gedragen om iedereen de kans te geven mee te doen aan de competitie.

Met het nieuwe logo van de club, zal er ook een nieuw clubshirt moeten komen. Meer informatie hierover volgt zo spoedig mogelijk!

De inschrijving sluit op maandag 12 december 2022 om 23.59 uur!  Na deze datum is het niet meer mogelijk om je aan te melden.

Voor vragen kun je ons bereiken via het e-mailadres: jeugdcompetitie@ltcdemunnik.nl

Wij hopen dat we dit voorjaar weer veel jeugdteams kunnen zien spelen op de club!

Sportieve groet,

Erica Ross, Judith de Roos, Suzanne ter Heide, Linde Verhoeven en Henry Hoiting