LADDER

Om het vrij spelen onder de jeugd te stimuleren is er, in samenwerking met Clubladder, een jeugdladdercompetitie opgezet.

Bij het aanmelden geef je aan op welke dagen en tijdstippen je kunt spelen, wat jouw speelsterkte is en hoeveel wedstrijden je per periode van twee weken wil spelen (maximaal 2). Vervolgens word je aan de ladder toegevoegd en krijg je elke twee weken een mail met jouw tegenstander(s) voor de komende periode. Het enige dat je zelf moet doen is een afspraak maken om de wedstrijd te spelen. En door de planner in de bijbehorende Clubladder-app is dit heel eenvoudig.

Er worden 13 rondes gespeeld en aan Tennisschool Nossik-Versteeg stelt mooie prijzen beschikbaar voor de winnaars, maar ook voor degene die de meeste wedstrijden heeft gespeeld.

Klik snel op het logo om je aan te melden!

ladder3.png