PARKZAKEN

LTC De Munnik-35.jpg

Iedere dinsdagochtend onderhoudt een groep enthousiaste vrijwilligers de banen, de netten, de paden en het ruige groen achter de hekken.

Ze zorgen ervoor dat de banen goed bespeelbaar blijven, de netten er netjes bijhangen, de struiken om het park niet door de hekken heen groeien en de paden goed begaanbaar zijn. Indien nodig worden de banken tussen de tennisbanen gerepareerd en eventueel vervangen.

Het parkonderhoud vindt plaats iedere dinsdagochtend tussen 8:00 en 12:00 uur.

Speciaal voor het groen op het park zelf is er de groenonderhoudsploeg. Deze vrijwilligers zorgen voor het snoeiwerk, het beplanten van de groenstroken en de plantenbakken en verwijderen gevallen bladeren van de paden.

​

Vind je dit ook leuk? Je kunt in plaats van bardiensten ook meehelpen bij het onderhoud van het park. Aanmelden kan via horeca@ltcdemunnik.nl