Vacature bestuurslid PR

Door een te drukke agenda van Karien van Niekerk is de plek van Bestuurslid PR per direct vrijgekomen. Wij zijn op zoek naar een vervanger!

Word jij ons nieuwe Bestuurslid PR?

Er gebeurt veel op De Munnik. Om groot en actief te kunnen blijven is goede communicatie belangrijk, zowel onderling als met de buitenwereld. Het bestuurslid PR is hiervoor verantwoordelijk. Een superleuke vrijwilligersfunctie met impact!

Taken:

  • proactief meedenken en meebepalen over beleid in het bestuur van onze vereniging;
  • vanuit communicatie bijdragen aan behalen doelstellingen van het bestuur c.q. de vereniging;
  • zorgen voor het uitdragen van de boodschap en bereiken van de juiste doelgroepen;
  • zorgen voor zichtbaarheid intern en extern.

Het bestuurslid PR wordt bijgestaan door de redactiecommissie (3 vrijwilligers). Zij dragen zorg voor o.a. het onderhoud van de website, de webredactie van ltcdemunnik.nl, de facebookpagina, verzending en eindredactie van mailings en de nieuwsbrief Smash. Natuurlijk heb je zelf ook communicatietalent(en) te bieden. En op IT-gebied is er nog altijd hulp in te roepen van de IT-stuurgroep.

Wat bieden wij?

Een leuke vrijwilligersfunctie binnen een enthousiast team van bestuursleden. Je leert de club en de leden beter kennen en maakt direct deel uit van de gezellige groep van vrijwilligers.

Hoeveel tijd kost het je?

Iedere maand vindt er een bestuursvergadering plaats. Daarnaast overleg je eens in de 6-8 weken met de redactie. Communicatie onderling gaat voornamelijk via de telefoon en mail. Je kunt de functie zo uitgebreid maken als je zelf wilt.

Meer info en aanmelden

Wil je meer informatie dan kun je je wenden tot het bestuur (Frank van der Neut, voorzitter@ltcdemunnik.nl, Annemarie Haverkamp (secretaris@ltcdemunnik.nl) of tot de redactie (redactie@ltcdemunnik.nl)

Reacties zijn gesloten.